Title Image

Megbízható partner – 30 éve dolgozunk ügyfeleinkért

A Design Kft. több, mint 30 éve foglalkozik hulladékok begyűjtésével, szállításával és kezelésével,

ezzel magas szinten hozzájárul környezetünk védelméhez. Komplex technológiákkal és szolgáltatásaival a hazai piac egyik legnagyobb szereplője.

ÁLLÁSLEHETŐSÉGEK

Kecskeméti telephelyünkre munkatársat keresünk
Adminisztrátori
pozícióba.

Főbb feladatok, munkák:

  • Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés.
  • Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése.
  • Telephelyi hulladékforgalomhoz kapcsolódó hulladéknyilvántartás pontos vezetése.
  • Hulladékátvételekhez és hulladékkiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése.
  • Készpénzes számlák előkészítése.
  • Hulladék forgalom nyomon követése, hulladék átvételekhez kapcsolódó dokumentumok (Szállítási lapok, szállítólevelek, írásbeli megállapodás és anyagkísérő okmány) adattartalmának folyamatos felülvizsgálata.
  • Göngyöleg nyilvántartás vezetése.
  • Társaság partnereivel telefonon történő adategyeztetés a mérlegelt tömegadatok alapján

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség.
  • 0,5-1 éves adminisztrációs területen eltöltött tapasztalat.
  • Két műszakos munkarend vállalása (06:00-14:30, 12:30-21:00).
  • Jó szervezői és kommunikációs képesség.
  • MS Office felhasználói szintű ismerete.
  • Pontos, precíz munkavégzés.

Amit kínálunk:

  • Próbaidő alatt is cafetéria juttatás.
  • Fejlődési lehetőség.
  • Rugalmas vezetők.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Design Kft., Kecskemét, Ipar utca 6.

Jelentkezni az alábbi elérhetőségeken vagy a lenti űrlap segítségével lehetséges:

Csatlakozz hozzánk
Kereskedelmi és ügyviteli ügyintéző
pozícióba!

Főbb feladatok, munkák:

  • Ajánlatok, szerződések, kimutatások készítése.
  • A szakterület napi működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, különösen a határidők figyelése és betartása.
  • Kiemelt ügyfeleinkkel történő kapcsolattartás.
  • Pályázati kiírások előkészítése, lebonyolítása, összeállításban való részvétel, adminisztrálás.
  • Releváns pályázatokról összefoglaló írása.
  • Adatok rögzítése vállalat irányítási rendszerben.
  • Vállalt munkák helyi sajátosságainak egyeztetése a pénzügyi, műszaki és szállítási részleggel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség, előny a felsőfokú végzettség.
  • Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Precíz, pontos és önálló munkavégzés.
  • Monotónia tűrés.
  • Empátia, jó kommunikációs készség.
  • MS Office (elsősorban Word és Excel) ismerete és felhasználói szintű használata.
  • „B” kategóriás jogosítvány és vezetési rutin.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Angol nyelvismeret – Középfok/kommunikációképes szint.
  • Pályázatok lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Fiatalos környezet, jó hangulat.
  • Kihívást jelentő feladatok, szakmai fejlődési lehetőség.
  • Támogató munkahelyi légkör.
  • Cafetéria rendszer.
  • Stabil nagyvállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződéssel.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Design Kft., Kecskemét, Ipar utca 6.

Jelentkezni az alábbi elérhetőségeken vagy a lenti űrlap segítségével lehetséges:

JELENTKEZÉS

Egyéb végzettségek

Nyelvtudás